torstai 6. tammikuuta 2011

joop

joooooooo en oo oikee jaksanu postaa ku on ollu aika vitusti kaikkkkee :--Dd

mut siis tos pari pv sit olin karolllla yötää jajaja sitte siel kaikkee hahah : D muisti ei oikeen pelaa niin toi kaikkee nyt kertoo kaiken, eiku mitä? :D

no muttta kuitenki sitten eile olin leffassa med.karo,antza&markus : D
oltiin kattoos se joku rare export :) ihan hyvä oli : D ALASTOMIA TONTTTUJA  IHANAAA!<3 okei joo :D:D:
sitte ku mä ja karo mentii sinne niinq pummilla ku ei ollu rahaaa 8D niin sitte ku vihdoi päästii sinne sisää niii juostii vaa edes takas ja mietittii minne mennnää istumaaan  : Dd eikä toki naurettu tai mitään :D sitte päätettii mennä sinne ihan ylös istuu ja mun vieres istu semmone pappa joka nauro koko ajan :D niin sitte sanoin jotai ''ohhoh en oo koskaan istunu näin korkeellla 8DD'' sitte se nauro mullle ku olin niin kikseis ku sain istuu niin korkeella : DDD haha:D se pilas mun ilon ;<<

no sitä aiemmmi nähtii jokku jätkät torilla , sitte karo rupee väittää et se toinen niistä on mun luokkkalaine vaikka ei todelllakaaa ollu! :D no tietenki lähettii niide perää ku ne meni cittariin : Dhaha sitte juostaan siel niide peräs ja nauretaa iha vitun kovaa! :D:D sit ne kattoo silleei 0.o : Dhahahahhaahahaha ei vitttu karo huuutaa täysiä seon sun luokkalaine ja  mä huudan takasi eioo eioo!! hahhaha ::Ds kaikki mummelitki vähä peloissaa katteli meitä :D:D:D

sitte illemmal sil jota karo luuli mun luokkalaiseks luki fb:s  jotai et ''ei se ollu toi sill oli mustat hiukset hehehahahehahihi :D....(näin lateli meille vaasan teinit =D =D)''

sit siel nyt himo kommmentit ja ne väitti et minä&karo nauretaan niinku hevoset ! vitun törkeetä tommonen!: D

mutta kiva pv olii :---_Dh haha

ja vammasta on se etttä eilen menin nukkumaan vähä yli 3 ja tänään heräsin 4 päiväl siihe ku faija tulee jta huutaa oven taakse ja oisin halunnu nukkkua! : :DD

mut täs jotaii kuveja eilisestä 8D!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti