maanantai 27. joulukuuta 2010

Tee tämä tai vuosi 2011 menee päin persettä!
[x ] Olen rakastunut
[ ] Minulla on hamsteri
[x] Omistan huuli/kulmakorun
[x] Minulla on facebook
[ ] Syksy on paras vuodenaika
[x] Lumi on kaunista
[ ] Hiukseni on mustat/punaiset
[ ] Olen gootti, rakastan kaikkea punaista ja sinistä!
[x ] Ihastukseni ei rakasta minua
[ ] Osaan soittaa kitaraa/rumpuja
[x] Suklaapirtelö on hyvää
OMISTAN:
[x] Ihanat vanhemmat
[ ] Omistan yli 4 siskoa/veljeä
[ ] punaiset hiukset
[ ] Omistan suuren vaatekaapin joka on miltein tyhjä
[½ ] minulla on paljon kynsilakkoja
TIETÄÄKÖ:
äitisi keneen olet ihastunut/rakastunut?
- tietää.
veljesi että olet varattu poika/tyttöystävällesi?
- ennoo.
ihastuksesi että rakastat häntä?
- tietää.
opettajasi että asut bambumajassa?
- joo, mut se oli  salaisuus;<
LUETTELE:
4 ensimmäistä kaveria jotka tulee mieleen: karo,tiina,iida,ella
Lemmikkiesi nimet: onni,kaapo
lempiruokasi: no oon aika nirso, mut on emmänyt tiedä , ei mul oo mtn lempparii.
paras kouluaine: eimikääääääääääää:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti